perjantai 9. joulukuuta 2022

10. Joulukuuta

 Ariel: Emäntä herää! Herää nyt äkkiä!

Emäntä: Anna mä nukun nyt edes tämän yhden ainoan kerran.

Ariel: Ei kun ylös mun on päästävä ulos ihan heti. YLÖÖÖS!

Emäntä: Kai sen on pakko…

Ariel: Mennään jo tai pääset siivoamaan.

Emäntä: Hopiti hop nyt siellä pusikossa mä haluan nukkumaan, koska huomenna on leivontapäivä enkä jaksa, jos en saa nukuttua.

(Pusikosta kuuluu piereskelyä ja mutinaa)

Ariel: Saattaa olla et siihen leivontapäivään tulee pienoinen muutos.

Emäntä: Mitä sä mutiset siellä? Ala tulla jo!

Aamulla tapahtunutta:

Emäntä: Mihin ihmeeseen mä nyt sen piparitaikinan laitoin? Onko joku nähnyt?

Ariel: *Piereskelee*

Emäntä: Mene muualle haisemaan siitä. Mä en löydä koko kulhoa.

Ariel: Katso tarkemmin vaan. *Röyh*

Emäntä: Tämä kulho on tyhjä! Sitäkö se viime öinen oli ja tämä haju. Ikkunat auki mä pyörryn kohta! Kuinka sä kehtaat?

Ariel: Ihan helposti. Ne tulee ulos lupaa kysymättä.

Emäntä: Ei naurata! Millä mä nyt ne piparit leivon?

Ariel: En tiedä, mutta enemmän kiinnostaa millä mä mun peräpään tukin?

Emäntä: Sitä olisi ehkä kannattanut miettiä hiukan aikaisemmin.



 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti