perjantai 2. joulukuuta 2022

3. Joulukuuta

Joko sinä olet saanut kirjoittanut joulupukille? Me kirjoitettiin tänään emännän kanssa joulupukille ja iltalenkillä se käydään pudottamassa postilaatikkoon. Me on hartaasti mietitty koko päivä mitä toivotaan, koska emäntä sanoi pukin valitsevan monesta toiveesta parhaaksi katsomansa lahjan. Minä olen niin hartaasti toivonut omaa frisbietä. Frisbie joka olisi vain minun, eikä sellainen jolla leikitään emännän ehdoilla. Sen leikin ehdot on niin epäreilut ettei niillä kukaan suostu leikkimään. Emäntä heittää vaan frisbien pusikkoon ja arvatkaa kuka saa päkiät rakoilla sitä ravata hakemassa. Olen laittanut sen pari kertaa, itse hölkkäämään tuonne nokkospusikkoon, kun en mukamas nähnyt mihin lensi. 

Ariel: Mitä sä Dobby oot ajatellut pukilta toivoa lahjaksi?

Dobby: Kinkkua! 

Ariel: Oot sä ihan nuija? Sitähän saa jouluna muutenkin! 

Dobby: Höh… sä oot ikävä otus! No ehkä pari kenkää olisi kiva saada nakerrettavaksi. 

Ariel: Joo mä hoidan sulle sellaiset kunnon jalkahiki monot pakettiin… Torvi mikä torvi!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti